Tillbaka till sök

Serviceinriktad administratör

Ansökningstiden har gått ut

Vid eventuella frågor, kontakta oss



Vår kund Bravida är stolta över att ha fått förtroendet att leverera högteknologiska installationer till Northvolts batterifabrik i Skellefteå. Vi söker nu dig som vill anta utmaningen och vara en del av byggnationen av en av Europas största batterifabriker, Northvolt ett.

Om företaget
Bravida arbetar med alla de funktioner som ger fastigheter liv. Bravida är en heltäckande teknikpartner med verksamhet inom ett flertal teknikområden: el, värme och sanitet, ventilation, säkerhet, sprinkler, kyla, kraft och teknisk fastighetsdrift.

Till Bravidas projektorganisation för projekt Northvolt söker vi en administratör för ett längre konsultuppdrag. Projekt Northvolt startar upp under inledningen av 2020, första etappen pågår i två år och ambitionen är att bygga och vidareutveckla fabriken tom 2025.

Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du vara ett viktigt administrativt stöd till Bravidas ledningsorganisation i projektet. Du har en bred och samordnande roll som exempelvis innebär att ta fram och uppdatera nödvändig dokumentation, allokera fakturor, viss kontering, projektuppföljning, tidrapportering och annan administration. Du rapporterar till projektcontroller och är en viktig länk mellan ekonomi/administration och den operativa verksamheten på projektsiten.

Arbetet kommer att utgå från site i Skellefteå och innebär ett nära samarbete även med Bravidas övriga projektorganisation. Resor kan komma att förekomma.

Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi söker dig som har erfarenhet av administration och service, gärna från någon större organisation. Du bör också ha vissa förkunskaper inom och intresse för ekonomi, gärna som ekonomiassistent. Erfarenhet från större ekonomi-/affärssystem (exempelvis Agresso) är meriterande.

Som person är du serviceinriktad och trivs i en roll med många kontaktytor och variation i arbetsuppgifter. Då rollen är helt ny och du kommer in i uppstartsfasen av ett större projekt bör du vara bekväm i att självständigt strukturera och prioritera bland arbetsuppgifter. Du ser vad som behöver göras och tar snabbt tag i uppgifter på ett prestigelöst sätt.

Tjänsten ställer krav på noggrannhet och förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift, i såväl svenska som engelska. Kunskaper i Office-paketet är ytterligare ett krav för att kunna lyckas väl i arbetet.

Information och kontakt
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med start senast i mitten av mars och sträcker sig minst två år framåt. Då tjänsten ska tillsättas inom kort bör du som söker vara tillgänglig att börja relativt omgående. För frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Linnéa Engman på telefonnummer 070-39 17 434. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med din ansökan.

Om Wikan Personal
Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal.

Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 330 Msek och har omkring 700 anställda. Läs mer på www.wikan.se

  • Anställningsomfattning

    Heltid

  • Anställningsform

    Tillsvidareanställning

  • Sista ansökningsdag

    2020-03-01

  • Tjänstgöringsort

    Skellefteå (Västerbottens län)

Registrera CV
Stäng

Vänligen fyll i dina uppgifter så skickar vi ut en påminnelse om jobbet åt dig!

Vänligen fyll i din väns e-postadress för att skicka ett tips om jobbet!

Kontakta mig

Kontakta mig

Vänligen fyll i formuläret nedan, så kontaktar vi er så snart vi har möjlighet.